pátek 20. prosince 2013

Kotvičník zemní - Tribulus terrestris

Kotvičník zemní
zdroj: Wikipedia

Kotvičník je zajímavý pro vysoký obsah fytosterolů.  Fytosteroly jsou podobné hormónům. Užívání fytosterolů podboruje oživení hormonálního systému. U mužů zvyšuje hladinu testosteronu, u žen zvyšuje hladinu estrogenu.

Kotvičník se užívá jako afrodisiakum, anabolizující prostředek a prostředek na vyrovnání hormonálních změn. Podporuje správnou funkci pohlavních žláz. Tím dodává tělu vitalitu.

Užívání kotvičníku zemního nemá žádné vedlejší účinky.
U mužů (starších 40 let):
  • zvýšení hladiny testosteronu až o 30 %
  • zvýšení zájmu o sexuální život
  • zvýšení objemu svalové hmoty na úkor tuku
  • snížení vnitřního napětí
  • obnovení životní vitality a elánu
U žen (starších 40 let):
  • zvýšení hladiny hormonu (FSH) estradiolu
  • nárůst sexuální apetence
  • zmírnění negativních klimakterických příznaků
  • potlačení nespavosti, napětí, depresí, návalů horka, proměn nálad a podrážděnosti
  • redukce tělesného tuku
Kotvičník je k dostání ve formě tablet, nebo jako čaj. Čaj se dávkuje 1 čajová lžička na 20 kg hmotnosti. Luhuje se 15 minut. Čaj se dělá z celé natě.

Kde se dá sehnat:

4 komentáře:

  1. Právě o kotvičníku jsem se dočetl relativně nedávno a musím říct, že mě docela zaujal. Se ženou nám to v posteli už neklape tak, jako dřív, tak třeba právě kotvičník by mohl pomoci. Koukal jsem, že se dá sehnat i v kapslích, což by pro mě bylo úplně ideální.

    OdpovědětVymazat
  2. On je dost velký rozdíl i v sexualitě můžu a žen. A stoprocentně je to tím, že náš hormonální systém je tak odlišný. Ženy pohání hormon estrogen a muže testosteron a to je prostě něco tak nesrovnatelně jiného... A když chceme po ženě, aby byla sexuálně stejně aktivní jako muž, je to bláznovství. I muži mívají občas v této oblasti problémy a potom to řeší třeba takto. A slyšela jsem, že je i pro ženy takový podpůrný přípravek.

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda už několikrát četla o tom, že kotvičník je dobrý hlavně pro muže. Prý funguje jako afrodiziakum. Nedávno jsem se například dívala na porovnání, kde měli nejlepší přírodní afrodiziaka a právě kotvičník se umístil hned na druhé příčce. Dost přemýšlím nad tím, že bych ho manželovi zkusila objednat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlím, že to manželovi taky zkusím koupit. Máme teď bohužel trochu problémy v posteli. Může za to hlavně to, že má v poslední době problémy s erekcí a někde jsem četla, že kotvičník by na to mohl pomoct. Ještě jsem se teda dívala, že dobře prý funguje kamagra. Nemáte náhodou zkušenost?

      Vymazat